Pompa auto pentru vacuum, Yato YT-0674, 22 accesorii
215.99 lei
Asigurăm doar prezentarea produselor, fără a ne implica în procesul de vânzare sau livrare si nu ne asumam nici o raspundere referitoare la imagini, preturi si comenzile efectuate.
Caracteristici tehnice: Pompa de vid este un dispozitiv multifunctional proiectat pentru sistemele de diagnosticare in masini si tehnologii, a caror functionare se bazeaza pe presiunea sau vidul. Acesta este echipat cu accesorii care permit utilizarea in aproape orice motor sau sistem. Pompa-YT 0674 este prevazut cu un comutator care, in functie de pozitia permite crearea unui vid sau presiune. Mutarea comutatorul spre iesirea pompei va provoca pompa de vid va fi produs. Comutatorul impins in directia manerului va determina presiunea pompei va fi produs. Domeniul de masura -1-3 bari Scop / Aplicare Prin utilizarea pompei poate include diagnosticul aceste sisteme si sisteme: Unitatea de control a motorului computerizat: - Senzor de presiune barometrica (BARO) - PVC - Recircularea gazelor de esapament (EGR) - Senzor de presiune groasa (MAP) Dispozitiv de control al aprinderii: - Avans in vid prin scanteie - Intarziere Valve: SDV, RCV Sistem de franare: - Frane clasice - frane ABS - frane cu aer comprimat - Linii de frana - Servo frana Alte sisteme: - Aer conditionat - Control viteza - Rezervorul de combustibil si sistemul de combustibil - inchiderea usilor Sistem de vid folosire Diagnosticul de recirculare a gazelor de esapament (EGR) Sistemul de supapa este un exemplu al supapei EGR actionat printr-un vid. In absenta vidului, supapa este inchisa si gazul de esapament nu scapa de valva. In cazul aducerii supapa de vid, este deschisa, permitand recircularea gazelor evacuate. Diagnosticul de senzor de presiune cu pelicula groasa (MAP) • Se asambleaza pompa de sistem si de rezervor, la fel ca in cazul aerisirea etrierele de frana, si apoi conectati la conexiunea senzorului de vid. • Apasati maneta pompei de pana cand indicatorul arata de 0,5 bari. ar trebui sa se stabileasca de pompare complete si urmariti indiciu. Daca se misca de ac, aceasta inseamna deteriorarea senzorului MAP. • In timpul senzorului MAP trimite semnale de feedback-ul la computer de control. Semnalul are o frecventa intre 85 Hz si 160 Hz, in functie de nivelurile de vid. Este nevoie de contor de frecventa de frecventa, acesta trebuie sa fie conectat in conformitate cu instructiunile de senzor si contor. Sistem etriere. • Asigurati-va ca rezervorul de expansiune este umplut cu lichid de frana la volumul nominal. • Sangerarea efectuate in conformitate cu ordinea urmatoare: - Cilindrul principal, daca este echipat cu o supapa de aerisire - Etriere de frana, in ordine, de la cel mai apropiat de cilindrul principal la cel mai indepartat • Racordati furtunul scurt la conectorul din partea inferioara a capacului rezervorului pompei. • Inchideti rezervorul pompei capacul. • Conectati furtunurile lungi la capacul de conexiuni. Sfarsitul unul dintre furtunul lung pentru a conecta sub-pompa, si o a doua supapa de aerisire (nipluri) din etrierul de frana. Daca este necesar folositi adaptorul. • Apasati maneta pompei de 10 - 15 ori pentru a crea un vid in rezervorul pompei. • Slabiti supapa de aerisire 1/4 - 1/2 randul sau, astfel incat rezervorul pompei umplut cu lichid la o inaltime de aproximativ 5 cm. Strange supapa de aerisire. • Deconectati pompa de la supapa de aerisire, aerisire procedura de clema a fost finalizata. • Inainte de repetarea procedurii pentru evacuarea aerului, in rezervorul gol borna pompa lichidul de frana si de sus in sus lichidul de frana din sistemul de franare, nivelul nominal. Greutate 2 Kg Produsul cu denumirea Pompa auto pentru vacuum, Yato YT-0674, 22 accesorii face parte din brandul Aoc, se afla in categoria Cartuse tonere si subcategoria