Un studiu despre cultura corporativa a intreprinderilor chineze de internet - Chen Anna

Un studiu despre cultura corporativa a intreprinderilor chineze de internet - Chen Anna

66 lei

52.8 lei

magazin Spre magazin »

Asigurăm doar prezentarea produselor, fără a ne implica în procesul de vânzare sau livrare si nu ne asumam nici o raspundere referitoare la imagini, preturi si comenzile efectuate.

Companiile de pe internet au cunoscut suisuri si coborasuri incepand cu anii 1990. In prezent, integrarea economica globala se accelereaza, iar internetul transforma lumea intr-o comunitate cu un destin comun. Intreprinderile de pe internet joaca un rol din ce in ce mai important in economia internetului. In mai mult de doua decenii, acestea si-au dat seama treptat si au construit culturi corporative in conformitate cu propria dezvoltare, iar aceste culturi corporative distincte au jucat un rol important in promovarea unei dezvoltari pozitive si sanatoase a intreprinderilor de pe internet. Suntem, de asemenea, constienti de faptul ca culturile corporative de pe internet sunt imature si trebuie imbunatatite si consolidate in practica. Numai prin construirea unei culturi corporative care sa se potriveasca viziunii si obiectivelor de dezvoltare ale intreprinderii, aceasta poate merge spre directia ideala. Dincolo de orice indoiala, o cultura corporativa excelenta este piatra de temelie a succesului unei companii de pe internet. Pentru a deveni o companie de internet excelenta si durabila, trebuie sa construiasca o cultura corporativa care sa respecte legile cresterii si sa tina pasul cu vremurile. Produsul cu denumirea Un studiu despre cultura corporativa a intreprinderilor chineze de internet - Chen Anna face parte din brandul Cher kaufmann, se afla in categoria Stiinta si tehnica si subcategoria


Brand: Cher kaufmann

Categorie: Stiinta si tehnica

Produsul Un studiu despre cultura corporativa a intreprinderilor chineze de internet - Chen Anna este vandut de catre magazinul libris.ro

sus