Succesul in vanzarea cu amanuntul! Retail success - George Whalin
47.2 lei
44.84 lei
Asigurăm doar prezentarea produselor, fără a ne implica în procesul de vânzare sau livrare si nu ne asumam nici o raspundere referitoare la imagini, preturi si comenzile efectuate.
Succesul in vanzarea cu amanuntul! Retail success. Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul! , George Whalin, o autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail, ofera solutii usor de aplicat in ceea ce priveste marimea volumului de vanzari, mentinerea unui stoc de produse moderne si tentante, readucerea cumparatorilor in magazin, profitarea la maximum de tehnicile cercetarii de marketing si de site-uri sau perfectionarea advertisingului pentru a mari numarul de clienti si cifra vanzarilor. Succesul in vanzarea cu amanuntul! trebuie citita in mod obligatoriu de orice persoana care doreste sa aiba succes in domeniul comertului retail, indiferent ca este vorba despre un proprietar, manager sau cineva care abia a demarat un asemenea proiect. Fiecare detaliu este acoperit succint, intr-un stil usor de citit si de inteles. - Frank Paul, Presedinte Golfsmith International, L.P. In cariera sa in domeniul vanzarilor retail, George Whalin a pornit de la postul de vanzator si a ajuns patron si director executiv principal, iar din 1987 are propria companie de consultanta in vanzari cu amanuntul. Astazi, autorul si consultantul George Whalin este presedinte si director executiv al companiei Retail Management Consultants, cu sediul in San Marcos, statul California. O autoritate la nivel national in ceea ce priveste vanzarile retail, Whalin este adesea citat in USA Today, The Wall Street Journal, Business Week si in cadrul unor ziare, foarte importante in bransa, de comert retail. Produsul cu denumirea Succesul in vanzarea cu amanuntul! Retail success - George Whalin face parte din brandul Gheorghe blanaru, se afla in categoria Afaceri economie si subcategoria