Istorie. Manual pentru clasa a V-a / Rotundu
38.5 lei
28.88 lei
Asigurăm doar prezentarea produselor, fără a ne implica în procesul de vânzare sau livrare si nu ne asumam nici o raspundere referitoare la imagini, preturi si comenzile efectuate.
ELVIRA ROTUNDU – profesor de istorie, grad didactic I, Colegiul National „Costache Negruzzi” din Iasi, doctor în Stiintele Educatiei, profesor-asociat la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, coautoare a manualului de Istorie pentru clasa a IX-a (1999), a manualului de Istorie si a Ghidului elevului pentru clasa a V-a (2017), a Ghidului online Calatorim de acasa – repere istorice si culturale (2020), a lucrarilor Ghidul profesorului. Istoria recenta a României; Ghidul elevilor. Istoria recenta a României; Repere teoretice si praxiologice. Ghid de educaţie interculturala. A coordonat Repere teoretice si praxiologice pentru aria curriculara Om şi societate. Ghid metodologic. Membra în Comisia Nationala pentru disciplina Istorie, a Grupului de lucru pentru elaborarea programelor de liceu, profesor mentor, formator si dezvoltator de itemi de evaluare pentru disciplina Istorie. CARMEN TOMESCU – profesor de istorie, grad didactic I, Colegiul National „Costache Negruzzi” din Iasi. Membra a colectivului de elaborare a Programei scolare pentru Istorie, clasa a IV-a; coautor a Ghidului online Calatorim de acasa – repere istorice si culturale (2020), a manualului de Istorie si a Ghidului elevului pentru clasa a V-a (2017), a lucrarii Repere teoretice si praxiologice pentru aria curriculara Om şi societate. Ghid metodologic. Formator în cadrul Proiectului POSDRU „Istoria recenta a României”, dezvoltator de itemi de evaluare pentru disciplina Istorie. Profesor metodist, mentor, coordonator de practica pedagogica la Facultatea de Istorie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iasi. Cinci motive pentru a alege manualul de istorie propus de Grupul Editorial Corint: 1. Structura unitara si abordarea echilibrata a continuturilor încurajeaza elevii sa valorifice resursele tiparite si on-line pentru comunicare, colaborare, asumarea de roluri în proiecte: o calatorie în care observa, analizeaza, compara, descopera, aplica idei si experiente pozitive din istorie. 2. Continuturile istorice sunt prezentate într-o maniera sistematizata si adaptata nivelului de vârsta al elevilor. Elementul de originalitate este rubrica În zilele noastre: elevii fac legatura cu prezentul si înteleg ca viata cotidiana este în strânsa relatie cu ceea ce învata la istorie. 3. Activitatile de învatare îi implica pe elevi în propria învatare si dezvoltare. Prin valorificarea experientei specifice vârstei se solicita transpunerea unor idei si experiente din istorie în norme de comportament din viata. Evaluareaîmbina metodele si instrumentele clasice cu cele alternative. 4.Corelatiile interdisciplinare şi contextele de învatare care sa faciliteze înţelegerea conceptelor istorice si dezvoltarea competentelor din programa sunt asigurate de pagina introductiva a fiecarei unitaţi de învatare, în care sunt precizate continuturile si competentele care vor fi dezvoltate. 5. Recapitularea si Evaluarea finala vizeaza aplicarea achizitiilor elevilor în contexte si situatii diferite. Minidictionarul personalitatilor istorice contribuie la întelegerea rolului acestora în derularea si întelegerea faptelor istorice, aducând informatii relevante din biografia lor. Produsul cu denumirea Istorie. Manual pentru clasa a V-a / Rotundu face parte din brandul Corint, se afla in categoria Carti de sanatate si subcategoria